Papa, don't preach

Sitter i skolan just nu, har egentligen slutat men jag ska ändå vänta här tills klockan blir 18.00.. Så om fyra och en halv timme ungefär! Tur att man har Eat, pray, love på datan då! Såg "Black Swan" igår, den som har biopremiär nu, heeeelt wicked! Läskig. Tar en sväng till kungsmässan för att växla pengar också och så kanske köpa en tröja eller nått fint! För att jag åker ju imon! Nån som vill med? Ska också jobba lite med juridiska problem, you gotta love it baby ♥

va?
Postat av: alexandra

åååh ni åker imon juu!:d om du hade glömt det mena jag ;). nej men ta massor med kort! ge massor me kramar till clara och marina och alla andra från mig!<3

2011-03-10 @ 14:46:37
URL: http://aalexandraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0