So i thought

ja igår vid tolv (00.00) ungefär var jag hemma hos Clara i almonte! Jag var sviintrött verkligen och när jag kom så hade hennes pappa gjort middag(?!) så jag gick och la mig vid ett typ och så skulle vi gå upp sju... men nu är det siesta eller nått så jag har precis tagit en dusch! men jag måste gå nu, puss <3

va?
Postat av: Anonym

guuud va kul :ddd är allt bra? hur ser det ut?:)) vill veta massor!<3 skriver här hemifrån sverige, det är nu vår ute, snön är borta och det är massor med soool, går ute med skinnjacka och utan vantar eller halsduk utan att frysa!:D glllaaad!<3

va gullligt att han hade lagat maT :DD kan se det framför mig nästan, du kommer in och han står med en stor gryta av nåt underbart med ett stort leende ;)<3 hahah ,(; .... saknar dig!<3 haha sover alla på fiestan förresten? xddd fan va wiiierd! kommer nog sluta med att du också gör det ;)<3 pusss hälsa alla ! <3

2011-03-14 @ 18:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0