You're the one I belong to

Äntligen klar med den (jävla) svenska uppsatsen! Det är verkligen det värsta jag vet att skriva på beställning, min fantasi lyckas alltid försvinna just då svenska uppsatser hamnar i mina händer. Fast nu är jag klar!
Haha jag och johanna hade ganska kul idag när vi väntade på bussen, vi satt och gissade färg på bilar som körde förbi, jag lyckades få tre blåa bilar i rad och johanna satt såhär: röd bil! nej. röd bil! nej. röd bil! nej. röd bil röd bil röd bil MEN RÖÖÖD BIIIIIL! JAAA! Hahahah! Attsicken va vi skrattade!

Ett litet utdrag ur konversationen
Jag: Tänk om vi har så kul att vi faktiskt missar bussen
Johanna: Hahah jaa! Typ; "en blå... buss..." haha!
Jag(som tittar åt andra hållet och ser bussen): Men titta! Där är bussen ju!
*Både jag och johanna tittar med öppna munnar på varandra och börjar sedan skratta*

faaaast man fattar bara om man är ett uns lika knäppa som oss och om man hade vart där!
hahaha jag sitter och skrattar nu när jag tänker på det! Tack min fina, du får mig alltid på bättre humör!


va?
Postat av: Olivia

HAHAHAHAHA JAG FATTAR!!!! ser er framför mig... HAHA..johanna <3

2011-03-01 @ 23:42:59
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: johanna

hahahahaha. min lilla knäppa emma. bara riktigt konstiga människor kan ha så roligt när man väntar på bussen. hahaha. herregud!

2011-03-02 @ 10:12:24
URL: http://johannameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0