Lampan släcktes i din hall

Håller på och packar för fullt! Imorgon vid nio tiden lyfter planet mot en veckas värme och sol, ska bli så otroligt gott! Sen blir det inte sämre av att man åker med sin älskling också♥ Vi får internet på hotellet, vet inte om vi får det på rummen än men det märker vi när vi är där nere :) Nu ska jag fortsätta med packningen, cheerio ♥
För några veckor sen på väg ner mot Sevilla, SPANIEN ♥
P.S. Tryck på F5 några gånger för att få den nya headern, den är endast TILLFÄLLIG tills jag orkar sätta mig med photoshop och göra en ny, puss!

va?
Postat av: alexandra

tycker du ska behålla headern! sjukt tuff och snnygg och underbar ju! vill ha liknande till min blogg ju, hjälpa mig? betyder detta föresten att vi får skjuta på bion en vecka?;(<3 ha det fint älsk <3

2011-05-06 @ 20:49:40
URL: http://aalexandraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0