I'm gonna be the best you ever had



Ännu en vecka har gått och det känns som att tiden flyger ifrån mig, men det kanske är bra. Har tillbringat hela helgen med min älskling, ovanligt? Nej kanske inte. Iaf, vi målade hans garage och jag tror att vi hade mer färg på oss själva än på garaget haha! Vi tog en långdusch och sen mys i soffan och tillsist käkade vi jäääättegod thaimat! Mums haha! Ja det var väl min söndag ungefär, jag hade ju planerat att göra läxorna men det vet vi alla att det blir inte som man hade tänkt sig ändå.
Funderar på att lägga mig tidigt idag.. alltså tidigare än halv ett då jag brukar stänga ner datorn och släcka för tvn. God natt ♥
bara gamla bilder, har inte vart så bra på fotograferings fronten..

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0